Hasznos információk

Kapok visszaigazolást, ha a rendelésem beérkezett?

1

Minden megrendelést követően egy visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre, mely tartalmazza a megrendelés számát, megrendelt termékek listáját, a fizetendő összeget. Rendeléskor figyeljen az e-mail cím helyes megadására, mert rossz e-mail cím esetében nem fogja megkapni a visszaigazolást. Előfordulhat, hogy a levelezőjének beállításai miatt esetleg szemétbe került az e-mail (SPAM mappa), ellenőrizze ezt is! Ez a visszaigazoló levél csak tájékoztatás, hogy befogadta rendszerünk rendelését. A csomag összekészítéséről és a futár pontos érkezéséről további értesítést küldünk.

Mit tegyek, ha nem érkezett visszaigazolás a rendelésemről?

2

Ennek több oka lehet, de nem feltétlenül jelenti azt, hogy nem érkezett be hozzánk a rendelés. A visszaigazolás bekerülhetett a levelezőrendszer SPAM mappájába, vagy téves e-mail címet adott meg a rendeléshez.  Ha mindezt ellenőrizve sem talált magyarázatot a problémára, javasoljuk, hogy kérjen megerősítést a shop.fishingfans.hu címen. Kérjük adja meg nevét és a rendelés elküldésének napját. Kollégáink rövid időn belül válasz e-mailben értesítik Önt a rendelés állapotáról.

Fizethetek bankkártyával?

3

Webáruházunkban bankkártyás, utalásos és utánvétes fizetési módot választhat.

Bankkártyával és utalással előre fizethető a termékek ára, utánvét esetén a futár kéri a vételárat kézbesítéskor.

Adhatok le rendelést telefonon keresztül?

4

Rendelés többféle módon is leadható:

a webshopon keresztül

telefonon :+36 30 9934866 (munkanapokon 8 - 16 óráig)

e-mailen: bolt@dobosshop.hu

a weboldalon felugró chat ablakban

Hány napon belül kapom meg a megrendelt terméket?

5

A termékek kiszállítási határideje általában 3-5 nap. Ez függ a termék elérhetőségétől (van- e a rendelt mennyiség raktáron), valamint attól, hogy a szállítási határidőbe esik-e ünnep, vagy hétvége. 

Online rendelés esetén átvehetem a terméket személyesen?

6

A rendelések üzletünkben vehetők át személyesen:

Dobos Horgászbolt, 9200 Mosonmagyaróvár, Kossuth Lajos u. 68.

A megrendelt termékeket átvehetem-e csomagponton?

7

A rendelt árukat üzletünkben tudja személyesen átvenni (Dobos Horgászbolt 9200 Mosonmagyaróvár, Kossuth L. u. 68.), vagy futárral történő kiszállítást választhat (GLS).

Csomagponton jelenleg nem vehetők át a termékek.

Hiányosan érkezett a csomag, vagy sérült a termék, mi a teendő?

8

Ha a csomagban kevesebb terméket talál, mint a rendelt darabszám, kimaradt a csomagból a számla, vagy a dobozon belül sérültek a termékek, jelezze munkatársainknak az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

bolt@dobosshop.hu

+36 30 9934866

vagy a shop-ban felugró chat ablakon keresztül.

Kollégáink örömmel segítenek bármilyen kérdése merül fel a kiszállított termékekkel kapcsolatban.

Hogyan tudom érvényesíteni a szavatossági jogot?

9

Az uniós jogszabályok szerint a fogyasztókat díjmentesen megilleti a szavatossági idő, ez vonatkozok a webáruházakban vásárolt termékekre is.

Ha webáruházunkban vásárolt termékkel kapcsolatban szavatosságot kíván érvényesíteni, elegendő az átvételkor kapott számlát megőriznie, azzal érvényesítheti a későbbiekben szavatossági igényét.

Hibás termék esetén visszakapom a vételárat?

10

Ha az Ön által vásárolt termék hibás, vagy nem úgy működik, ahogy azt eladásra kínálták, a kereskedő kötelessége azt ingyen megjavíttatni, kicserélni, vagy a vételár egy részét, vagy egészét visszafizetni.

A vételár visszafizetését csak abban az esetben lehet kérni, ha a javításra, illetve a cserére nincs lehetőség.

Ingyenes kiszállítás

9 990 Ft feletti vásárlás esetén

Ügyfélszolgálat

Hétfőtől péntekig 8-17 óráig

Folyamatos akciók

Jelentős kedvezmények és ajándékok

Biztonságos fizetés

Ügyes megoldások bankkártyával is

Oldal tetejére