Vásárlási feltételek
Vásárlási feltételek
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
FIGYELEM!
Tisztelt Vásárlóink! A webáruház adatainak feltöltésekor keletkező esetleges adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük, egyúttal jelezzük, hogy a webáruházban szereplő árak és leírások valamint termékfotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek a rendelés írásbeli visszaigazolásáig. Megértésüket és az esetleges hibákra vonatkozó észrevételeiket ezúton is köszönjük.
Vásárlás a webáruházban:
Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, (az esetleges megfelelő méret kiválasztása után) a "Kosárba" gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezésben minden alkalommal 1 db-ot ajánlunk fel. A felugró ablakban jelzi Önnek a rendszer, hogy a kért termék a kosárba került, ekkor Ön eldöntheti, hogy további termékeket választ, vagy véglegesíti a megrendelését.
Kérjük figyelmesen töltse ki a szállítási adatlapot. Ellenőrizze le a számlázási és szállítási címet, válassza ki a fizetési módot. Itt hívnánk fel a figyelmet arra, hogy banki átutalás kiválasztásával egyedi kedvezményben részesülhet a szállítási költségből. A legutolsó ablakban munkatársunknak üzenhet a szállítással és rendelésével kapcsolatban. A megrendelés véglegesítésekor email-en küldünk Önnek egy visszaigazolást vásárlási szándékáról. Hétvégi valamint munkaszüneti napokon a webáruházunkban feladott megrendelését követő első 2 munkanapon belül azaz hétfőn vagy kedden dolgozzuk fel, ezután történik a kiszállítás.
A megrendelés
A kosár tartalma böngészés közben bármikor megtekinthető, változtatható, törölhető. Ha törölni kívánjuk a megrendelés bármelyik elemét, akkor a képernyő jobb felső részében található kosár ikonra kattintva a törölni kívánt termék melletti KUKA (törlés) ikonnal lehetséges. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket rendelhet meg. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön mint Megrendelő nem véglegesítette a kosár tartalmát, azaz a megrendelését. Kérjük, regisztrációjakor pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan mobiltelefonszámot adjon meg itt, amelyen a futár 8:00–17:00-ig eléri Önt.
Megrendelését négyféleképpen is leadhatja:
a) A fent leírt módon a www.dobosshop.hu weboldalon keresztül
b) A bolt@dobosshop.hu címre küldött e-mail formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.
c) A +36-30-99-348-66es telefonszámon munkaidőben Hétfőtől-Péntekig 08:00-16:30 óra között munkatársunk felveszi a rendelést.
A rendelés elfogadása
A Dobos Horgászbolt és Webáruház munkatársa minden kérdéses esetben egyezteti Önnel a megrendelt termékeket, és segít abban, hogy Ön biztosan jól válasszon. Amennyiben munkatársunk véglegesítette a megrendelését rendszerünk kiküld Önnek egy végleges visszaigazolást, amely tartalmazza a megvásárolandó termékek listáját, értékét és a szállítási költséget.
Miután csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja várhatóan kézbesítésre kerül.
A szállítás napján a futár fel fogja hívni (ha a megadott címen nem talál senkit), hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen - hacsak Ön másképp nem rendelkezik - a vevő címe megegyezik a szállítási címmel.
Minimális rendelési tétel
Minimális rendelési tétel 5000 Ft
A megrendelésnek felső határa nincs.
A rendeléstől való elállás
Előfordulhat, hogy a webáruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretett volna, ebben az esetben kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, igyekszünk azonnal orvosolni a problémát a törvényes kereteken belül. Fontos, hogy ilyen esetben a terméket ne használja!
A Vásárló a vásárlástól a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát írásban (legegyszerűbben e-mailben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási jog természetesen érvényes felbontott gyári csomagolású termékekre is, de szigorúan nem érvényes használt termékek esetében!
Elállás esetén kérjük, először vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (bolt@dobosshop.hu) majd kollégánkkal történő egyeztetés után juttassa vissza a terméket boltunkba (9200 Mosonmagyaróvár Kossuth Lajos utca 68)
A hatályos törvények értelmében, elállás vagy garanciális ügyintézés esetén az áru boltba történő visszajuttatása minden esetben a vevő feladata és költsége, ezért kérjük, hogy ne küldje csomagját portósan, mert azt nem áll módunkban átvenni. A hozzánk visszaküldött csomagot beérkezését követően kollégáink videó felvétel készítése közben felbontják, megvizsgálják, majd amennyiben a termék valóban nem használt, akkor a cserecsomagot illetve igény szerint a vételárat saját költségünkön elküldjük, illetve átutaljuk.
Fizetés
A Dobos Horgászbolt és Webáruház történő vásárlás során jelenleg háromféle fizetési mód közül választhat: az online kártyás fizetés, a banki előre utalás és a futárnak történő utánvétes fizetés.
A banki előre utaláshoz minden esetben szükséges a kollégánkkal történő egyeztetés, ezért kérjük, hogy várja meg, amíg visszaigazoljuk, hogy a megrendelt termékei valóban rendelkezésre állnak. A banki utalással történő fizetés és az online bankkártyásfizetés esetén lényegesen kedvezőbbek a szállítási díjaink is.
SZAVATOSSÁG, GARANCIA
Szavatosság
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama az áru átvételétől számított 6 (hat) hónap. Szavatossági igény elévüléséig, annak érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Dobos Horgászbolt és Webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Dobos Horgászbolt és Webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
Jótállás
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig.
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Dobos Horgászbolt és Webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Dobos Horgászbolt és Webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
A rendeletek teljes szövege itt olvasható:
- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről - 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- Ptk. a hibás teljesítésről
-45/2014 kormányrendelet
Garanciális javítások szervize
Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a Dobos Horgászbolt és Webáruház székhelyére a vásárlást igazoló számlával együtt (Dobos Shop Kft. 9200 Mosonmagyaróvár Kossuth Lajos utca 68). Fontos tudni, hogy a törvényi szabályozás értelmében a vevőtől a boltig terjedő áru-visszaszállítás költsége a vevőt terheli. Ennek megfelelően portós csomagot nem veszünk át! Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szakszerviznek általában szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a Dobos Horgászbolt és Webáruház partner-szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, akkor az Önnel történő újabb egyeztetés után újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy megint csak az Önnel történő egyeztetés után egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért (pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése, stb.) a Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik.
Az alábbi sérülésekre semmilyen garanciát nem vállalunk:
- feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése
- bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése
- orsók talpának törése vagy görbülése
Természetesen, ha a fenti problémák bármelyike már a csomag átvételekor fennáll, akkor készséggel állunk rendelkezésre.
SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
A termékek szállítási módja
A Dobos Horgászbolt és Webáruház csomagjait a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. kézbesíti kedves vásárlóinknak.
A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. csomaglogisztikára specializálódott ügyfélközpontú cég, amely kiegyensúlyozott, magas színvonalú szolgáltatásai révén a megbízói elvárásoknak megfelelően juttatja el a küldeményeket rendeltetési helyükre.
A megrendelt terméket, vagy termékeket, minden esetben hozzáértő szakember csomagolja, ezzel is csökkentve a szállításból adódó sérüléseket, problémákat, így a rendeltetésszerű szállítás alapján a megrendelt termék garantáltan sérülésmentesen kerül az Ön kezébe. A GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. vállalja, hogy a csomagot a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. A futár, ha nem találja Önt, értesítést hagy az Ön részére, ezen szerepel a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. központi ügyfélszolgálati telefonszáma is. Mobil: +36 20 890-0660; Telefon: +36 1 802 0265
MAGYARORSZÁGI KISZÁLLÍTÁSI ÁRAINK
2019 augusztus 1-től
Vásárlás összege:
2990 - 9990 Ft: átutalással; online bankkártyával 1 500 Ft; utánvéttel 1500 Ft
9991 Ft-tól: átutalással 0 Ft; utánvéttel 0 Ft
Amint az a fenti táblázatból is látszik, banki előreutalás esetén, online bankkártyás fizetés esetén kedvezményesen, utánvétes fizetés esetén pedig 9991 Ft-tól postaköltség nélkül szállítunk házhoz minden csomagot!
Természetesen minden kedves vásárlónknak választhatja az áru személyes átvételét, erre boltunkban lehetőség van szállítási és csomagolási díj nélkül. Alapból minden termék választható szállítással vagy személyes átvétellel.
Cégünk semmilyen rendelés esetén nem számít fel csomagolási költséget!
A Dobos Horgászbolt és Webáruház illetve jogtuladonosa a Dobos Shop Kft. fenntartja a jogot a szállítási díjak, illetve a termékek árainak változtatására, a valutaárfolyam FT/EUR változása miatt.
Dobos Shop Kft.
Mosonmagyaróvár, 2020. Február 17.